Компанія з виробництва листівок Hallmark вибачилася за рішення прибрати рекламу з участю ЛГБТ-пар

Автор:
Ольга Березюк
Дата:

Виконавчий директор найбільшого у США виробника листівок Hallmark Cards Майк Перрі вибачився за рішення відкликати телевізійну рекламу з участю одностатевих пар, повідомляє BBC.

Кабельна мережа компанії прибрала рекламу онлайн-реєстру та планувальника весіль Zola під тиском консервативної групи One Million Moms. Це рішення викликало критику в соціальних мережах і заклики до бойкоту.

Hallmark заявив, що відновить рекламу і спробує відновити партнерство з Zola.

«Ми щиро шкодуємо про образу і розчарування», — сказав Майк Перрі.

Hallmark заявив, що «працюватиме з [правозахисною групою] Glaad, щоб краще представляти співтовариство ЛГБТК у своєму портфелі брендів».