«Київстар» відновив роботу домашнього інтернету і обіцяє компенсації клієнтам

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

Компанія «Київстар» повідомила про відновлення роботи домашнього інтернету. Клієнтам, які не змогли скористатися сервісом, обіцяють нарахувати компенсації у вигляді нетарифікованих послуг.

Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook.

Причиною ситуації називають технічний збій у роботі обладнання.

«Користувачам «Домашнього Інтернету», які не змогли скористатись сервісом, буде автоматично надано компенсацію у вигляді нетарифікованих послуг, про що вони найближчим часом отримають SMS-повідомлення», — зазначили в компанії.

Зранку 21 травня «Київстар» повідомив про масштабний технічний збій у роботі домашнього інтернету. Крім проблем з інтернетом, не працював також телефон підтримки та особистий кабінет.