TikTok обігнала YouTube і Tinder у продажах всередині додатка

Автор:
Катя Мещерякова
Дата:

Pixabay

У квітні соцмережа TikTok зайняла перше місце із заробітку на покупках усередині додатка.

Такі дані надала аналітична компанія Sensor Tower.

Дані Sensor Tower не включають прибуток за рекламу усередині додатка або доходи, отримані від автоплатежів, замовлення їжі і покупок в інтернеті.

Sensor Tower

На покупках усередині додатка TikTok і його китайський клон Douyin заробили понад $78 мільйонів. Порівняно з квітнем минулого року, показник збільшився в 10 разів. 86,6% цієї суми компанія заробила на китайському ринку.

Друге місце в списку посіла YouTube c доходом близько $76 мільйонів. Цей показник збільшився на 57% порівняно з квітнем минулого року.

У пʼятірку лідерів входять також Tinder, Disney+ і Tencent Video.

  • Керівник підрозділу потокового відео Disney Кевін Маєр залишає компанію після 25 років роботи в ній. З 1 червня він очолить соцмережу TikTok.
  • Група юридичних організацій звернулася до Федеральної торгової комісії США зі скаргою про порушення популярним додатком TikTok політики конфіденційності та прав дітей в мережі. За словами юристів, додаток продає персональні дані малолітніх користувачів третій стороні, чим порушує низку норм.