З українського ринку йде ще один сервіс доставки їжі

Автор:
Олексій Ярмоленко
Дата:

Menu.ua / Facebook

Слідом за UberEats з українського ринку йде ще один сервіс доставки їжі — Menu.ua. Там планують або продати компанію, або повністю її закрити.

Про це в інтерв’ю Retailers розповів засновник і директор групи Menu Group Ваган Керобян.

За його словами, сервіс було запущено у жовтні 2019 году і наразі він охоплює менше 1% ринку.

«Коли трапилася ситуація з коронавірусом, ми зрозуміли, що для подальшого розвитку в Україні у нас немає необхідних ресурсів. Так, було суттєве зростання у Вірменії та Білорусі — на 50% за лютий і березень. Ми потрапили в 1% компаній у всьому світі, у яких росли продажі під час карантину. В Україні теж був незначний ріст, але водночас компанія була збитковою — щомісяця ми інвестували понад $100 тисяч у зростання бізнесу», — зазначив він.

За словами Керобяна, наразі розглядають два варіанти виходу із ситуації — продаж компанії або закриття підприємства.

«Ми не хочемо довго тягнути з рішенням, тому 8 червня борд ухвалить остаточне рішення — продати або закрити компанію. Але в обох цих випадках борги будуть закриті. Одразу не вийде розплатитися, але ми або новий покупець погасимо борг протягом 2—3 місяців чи трохи більше. Не маємо наміру піти з ринку, не розплатившись. Ми дорожимо своєю репутацією», — пояснив бізнесмен.

  • Раніше сервіс доставки їжі Uber Eats вирішив припинити роботу в Україні з 3 червня. Рішення ухвалили після ретельного вивчення бізнес-показників на конкурентному ринку доставки їжі.