Найбільші компанії оголосили бойкот соцмережам, через що Цукерберг втратив понад $7 млрд. В чому справа?

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Christophe Morin / IP3 / Getty Images

Понад 10 найбільших у світі компаній відмовилися розміщувати рекламу в соцмережах в рамках ініціативи «Зупинити ненависть заради прибутку».

Про це пише Bloomberg.

Кампанію Stop Hate for Profit організували після загибелі Джорджа Флойда правозахисні організації Антидифамаційна ліга (ADL), Національна асоціація сприяння прогресу кольорового населення (NAACP), Color of Change, обʼєднаннями Free Press, Common Sense і групою медіаактивістів Sleeping Giants. Спочатку метою кампанії було зниження рівня ненависті в соцмережах. Тепер активісти протестують проти відсутності регулювання реклами в соцмережах.

«Розміщення реклами на цих платформах зараз не дасть нічого цінного людям та суспільству», — заявили в корпорації Uniliver.

Зазначається, що після цієї акції цінні папери Facebook втратили 8% своєї вартості. Засновник і керівник соцмережі Марк Цукерберг втратив $7 млрд через падіння акцій.

Зараз до бойкоту приєдналися такі компанії:

  • Starbucks Corp.
  • Unilever Plc
  • Coca-Cola Co.
  • Honda Motor Co.
  • Hershey Co.
  • Diageo Plc
  • PepsiCo
  • Verizon Communications Inc.
  • Levi Strauss & Co.
  • Diamond Foundry Inc.
  • Patagonia Inc.
  • Ben & jerryʼs Homemade Inc.
  • Viber
  • The North Face
  • REI
  • Upwork Inc.
  • Eileen Fisher Inc.

Протести в США спалахнули 25 травня після появи відео, на якому поліцейський душив коліном беззбройного афроамериканця Джорджа Флойда. Флойд помер, а експертиза підтвердила, що причиною смерті стали дії правоохоронця. Всім причетним поліцейським предʼявили звинувачення у вбивстві, а одного з них заарештували.