The New York Times затвердила у статуті використання слова «чорний»

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Газета The New York Times затвердила у внутрішньоредакційному статуті використання слова «чорний» — на тлі антирасистських протестів як у США, так і у всьому світі. Про це йдеться у публікації видання.

  • Слова «чорний» або «білий» мають використовуватись як прикметники, а не як іменники.
  • «Афроамериканець» залишається прийнятною альтернативою для визначення темношкірих у США.
  • Підтверджується правило, згідно з яким раса або етнічна приналежність людини зазначається тільки у тому випадку, якщо це доцільно та необхідно для читачів.
  • Закликають бути обережними, аби вважати, що «білий» використовується за замовчуванням — наприклад, називаючи расу темношкірого, але при цьому не називаючи расу інших.

Такі зміни до редакційної політики «негайно» набирають чинності.

Зазначимо, що на тлі антирасистських протестів компанії переглядають свою політику: компанія Unilever відмовляється від слів «білий» та «світлий»; компанія Johnson & Johnson прийняла рішення припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють тон шкіри; виробник морозива Dreyerʼs («дочка» Nestle) вирішив відмовитися від назви фірмового морозива «ескімо», щоб не ображати ескімосів.