Вісімнадцятирічна модель із синдромом Дауна знялася в рекламі Gucci та Vogue

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Вісімнадцятирічна модель Еллі Гольдштейн із синдромом Дауна стала обличчям бренду Gucci та журналу Vogue, знявшись у їхній рекламі.

Як повідомляє Vogue, Гольдштейн знялася для журналу Vogue Italia в рамках рекламної кампанії туші для вій Gucci Mascara LʼObscur. Фотографія Еллі на сторінці Gucci в Instagram набрала майже 800 тисяч лайків.

За три роки дівчина також знялася для різдвяної кампанії мережі косметичних супермаркетів Superdrug і в рекламному ролику Nike про чемпіонат світу з футболу серед жінок.

У модельному бізнесі вона з 2017 року. Гольдштейн починала з агентства Zebedee Management, яке заявило, що прагне збільшити представництво людей, які залишаються поза медійним простором (інваліди, люди з особливостями, небінарні та трансгендерні люди).