Google випустила розширення для Chrome, яке показує користувачеві дані про рекламу та чому він її бачить

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Компанія Google випустила для свого браузера Chrome розширення Ads Transparency Spotlight, яке розкриває дані про рекламодавців і показує користувачам, чому вони бачать конкретну рекламу.

В описі розширення вказано, що воно показує таку інформацію:

  • дані про те, скільки рекламних оголошень знаходиться на сторінці;
  • список рекламодавців або провайдерів, відповідальних за розміщення оголошення (реклами);
  • причини, чому показується оголошення конкретному користувачеві — його вік, стать, заходи на сайт рекламодавця, місце розташування, а також теми, повʼязані із сайтами, які користувач відвідував.

Розширення працює на основі нового інструменту Google API Ad Disclosure Schema, яке дозволяє рекламодавцям розкривати інформацію про схему роботи їх оголошень. В Google сподіваються, що система буде рости і все більше рекламодавців буде до неї підключатися.