Віртуальна реальність не була найпопулярнішою технологією, але на карантині вона всіх зацікавила — переказуємо статтю Forbes

Автор:
Алла Кошляк
Дата:

Plastifikator x «Бабель»

На карантині ми проводимо більше часу перед екраном телевізора, компʼютера чи смартфона. IT-гіганти міркують над тим, яким став би цей досвід, якщо замість двомірної площини використовувати тривимірний простір. Екран створює відчуття барʼєрів у дистанційному навчанні або на важливих переговорах, а віртуальна реальність могла б змінити цю взаємодію. Успіх Apple у віртуальній реальності може стати стимулом для всієї галузі. А пандемія — каталізатором масового впровадження технології, пише американський Forbes.

Пандемія коронавірусу — вдалий час для інновацій. Ті, чия робота безпосередньо повʼязана з людьми, змушені адаптуватися та шукати альтернативи живому контакту. Хто не зможе — попрощається зі своїм бізнесом. Одним зі способів взаємодії в нових умовах може стати доповнена і віртуальна реальність.

Apple вже кілька років розробляє технології віртуальної і доповненої реальності як свій наступний проривний продукт. Компанія працювала над окулярами віртуальної реальності HMD не один рік, а патент на Head-Mounted Display System зареєструвала ще у 2008-му.

У жовтні 2019 року Apple купила IKinema — британський стартап, який займається 3D-анімацією. IKinema розробила технологію захоплення руху, яка може перетворювати відео людей на анімованих персонажів.

У процесі також покупка за 100 мільйонів доларів NextVR — компанії зі створення контенту для віртуальної реальності. Apple зацікавлена отримати доступ до бібліотеки патентів NextVR. Один з них повʼязаний з технологією масштабування відеопотоків, яка застосовується при трансляціях з музичних і спортивних заходів. NextVR раніше працювала з проєктами для PlayStation VR і гарнітури Oculus, HTC, Microsoft і Lenovo, а також з організаторами Вімблдонського турніру, NBA і Fox Sports. Але компанії не вдалося отримати фінансування від інвесторів і довелося звільнити 40 відсотків персоналу.

Apple не вперше купує технологічні стартапи, не розкриваючи деталі угод. Зазвичай вони інтегруються в компанію. За даними американських журналістів, команда NextVR вже переїжджає до Купертіно.

Вихід Apple на ринок AR/VR може повністю його змінити. Хоча в цьому сегменті вже присутні Oculus, HTC, Valve, Google і Microsoft, жодна з цих компаній не стала досить впливовою — за її продуктами не вишикуються черги, як за кожним новим айфоном.

Це не вперше, коли Apple запізнилася на якийсь ринок, але згодом захопила його. Компанія не першою винайшла смартфони, планшети або цифрові музичні плеєри, але успішно їх продавала. Фахівці компанії робили крок назад і вивчали, які технології потрібні споживачам, щоб потім, з оглядом на помилки попередників, запропонувати своє рішення.

Plastifikator x «Бабель»